| Mischell-Necromancer | |
|
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Mischell Učeň
Počet příspěvků : 12 Datum registrace : 18. 10. 10
| Předmět: Mischell-Necromancer Mon Oct 18, 2010 11:49 pm | |
| Zdravím vás všechny Jmenuji se Daniel Nekolný , už sem se dožil uctihodných 20 let sem ze severních čech konkrétně z Mostu Pracuju jako lešenář v otcově podniku Jinak UO sem hrál cca před 7 rokama když sem byl malej parchant , jelikož hrál kámoš a zlákal mě k tomu , hráli sme na Kelevaru hrál sem cca rok. Ale zvědavost mě donutila si UO zas nainstalovat ale zkusil jsem servere Dark Paradise a byl jsem mile překvapenej kolik DP nabízí možností Na Dp hraju už + - 4 měsíce za necromancerku Mischell - zatím bez trestu Skilly: Magera - max Necromancy - max Minning- max Meditace-max Magic Ressistance - max Hiding-max Anatomka-max Heal-max Arms Lore - ax Item ID-max Musicianship-max Stealth-max Alchemy-57.2 - došli finance na trein , ale už mám našetříno , takže v nejbližší době bude hotovej do budoucna chci maxnout i Inscription a Cartography Víc ke skillum asi neni co napsat - pokud budete mít otázky rád odpovím Dungy moc neznám byl jsem pouze párkrát v Decu , takže v dungách zběhlý nejsem , ale rád naberu zkušenosti Jinak UO hraju denně ale spíše večer okole 17:00 víkendy jsem z 80% taky online K vám do guildy jsem se rozhodl jít protože jste celkem rozrustajici guilda , která nové možnosti a rád bych poznal novej kolektiv lidí kteří mě naučí spousty nových věcí a ukáží zajímavá místa To je asi vše k mojí přihlášce , pokud budete mít jakýkoliv dotaz rád odpovím Jinak kontakt na mě ICQ- 575510801 | |
|
| |
Stichik Admin
Počet příspěvků : 105 Datum registrace : 05. 08. 10 Věk : 31 Bydliště : beeeeeeeeeeeeeeee Zájmy : meeeeeeeeeeeeeeee Humor : eeeeeeeeeeeeeeeeeee
| Předmět: Re: Mischell-Necromancer Tue Oct 19, 2010 3:30 pm | |